Udskudt: Ejerlederseminar: Storytelling, sociale medier og YouTube-film

Ejerlederseminaret er udskudt til foråret 2021.
Hvordan bruger jeg sociale medier – som fx Facebook og LinkedIn og Instagram – i vores kommunikation og markedsføring, sådan at virksomhedens gode historier bliver set, delt og liket af medarbejdere, kunder og relevante emner? Hvordan får jeg den synlighed i lokale medier, som giver os nye forretningsmuligheder?

Hvordan kommer jeg i gang med at bruge min smartphone til at lave små YouTube-film, som på bedste vis præsenterer virksomheden, vores medarbejdere, de ting, vi laver og den værdi, vi skaber?

Få ny viden og nyttige værktøjer til at mestre din markedsføring og interne kommunikation – og mød dygtige håndværksmestre fra mange andre brancher, som du kan blive inspireret af.

Workshoppen gennemføres med undervisning og praktiske øvelser af Susanne Lindø Grønbech og Kira Paulli. Kira er uddannet tv-fotograf og producer hos DR og har siden 2011 drevet sit eget produktionsselskab, Pixiweb, som producerer webfilm til mange forskellige spændende virksomheder. Susanne er ejer og direktør i PR og kommunikationsbureauet Grønbech og har arbejdet med kommunikationsstrategi, storytelling og PR i mere end 30 år – siden 2007 i eget bureau. Hun og hendes ansatte fortæller gode historier online, på sociale medier og i PR for SMV’er og specialistvirksomheder.

Seminaret faciliteres af Tom Lindquist og foregår onsdag den 25. november 2020, klokken 15-19. Mødested tilgår.

Deltagergebyret er 495 kroner/person. Kurset er målrettet ejerledere, men du er velkommen til at invitere din ledende medarbejder med.

Bindende tilmelding senest den 22. november 2020.


COVID-19 information:

Håndværkerforeningens ejerlederseminar handler i høj grad om at mødes på tværs af fag, og tale med og blive inspireret af andre håndværksmestre og ejerledere. Derfor er der plads til max 20 deltagere. Det betyder, at myndighedernes nye Covid-19 restriktioner ikke ændrer på de forholdsregler, som vi allerede har taget for at gennemføre seminaret.

Ejerlederseminaret holdes i Moltkes Palæ, som opfylder Horesta’s Safe to Visit-standard. Det betyder blandt andet at bordopstilling, afstand og hygiejne følger myndighedernes krav. Ligeledes skal man bære mundbind, når man ikke sidder ned. Der vil blive udleveret mundbind ved ankomst.

Du kan læse mere om Safe to Visit her: https://www.horesta.dk/medlemsfordele/markedsf%C3%B8ring/safe-to-visit/



Dagens oplægsholdere

  

Susanne Grønbech                                                Kira Pauli


Program

15.00 Velkommen og præsentation
Storytelling – hvilke ingredienser har den gode historie – deltagerne får input til gode historier, som kan fortælles om netop deres virksomhed.

15.30 Pause

15.45 Sådan kan Facebook, LinkedIn og Instagram bruges i markedsføringen – og hvad der skal til, for at gode historier bliver til større internt engagement og mere forretning.

16.15 Pause

16.30 Film til web, YouTube og sociale medier – hvordan kommer jeg i gang? Workshop, hvor deltagerne selv kommer til at eksperimentere med drejebog, optagelse og redigering af små film.

18.30 Premiere: Vi ser nogle af filmene.
Evaluering – tak for i dag

19.00 Workshoppen slutter









Tilbage til Aktivitetscenteret