Seminar: Storytelling, sociale medier og YouTube-film
Hvordan kommer jeg i gang med at bruge min smartphone til at lave små YouTube-film, som på bedste vis præsenterer virksomheden, vores medarbejdere, de ting, vi laver og den værdi, vi skaber?
Få ny viden og nyttige værktøjer til at mestre din markedsføring og interne kommunikation – og mød dygtige håndværksmestre fra mange andre brancher, som du kan blive inspireret af.
Seminaret faciliteres af Tom Lindquist og foregår onsdag den 25. november 2020, klokken 15-19 i Moltkes Palæ.
Deltagergebyret er 495 kroner/person. Kurset er målrettet ejerledere, men du er velkommen til at invitere din ledende medarbejder med.
Bindende tilmelding senest den 22. november 2020.
COVID-19 information:
Håndværkerforeningens ejerlederseminar handler i høj grad om at mødes på tværs af fag, og tale med og blive inspireret af andre håndværksmestre og ejerledere. Derfor er der plads til max 20 deltagere. Det betyder, at myndighedernes nye Covid-19 restriktioner ikke ændrer på de forholdsregler, som vi allerede har taget for at gennemføre seminaret.
Ejerlederseminaret holdes i Moltkes Palæ, som opfylder Horesta’s Safe to Visit-standard. Det betyder blandt andet at bordopstilling, afstand og hygiejne følger myndighedernes krav. Ligeledes skal man bære mundbind, når man ikke sidder ned. Der vil blive udleveret mundbind ved ankomst.
Dagens oplægsholdere
Workshoppen gennemføres med undervisning og praktiske øvelser af Susanne Lindø Grønbech og Kira Paulli.
Kira er uddannet tv-fotograf og producer hos DR og har siden 2011 drevet sit eget produktionsselskab, Pixiweb, som producerer webfilm til mange forskellige spændende virksomheder.
Susanne er ejer og direktør i PR og kommunikationsbureauet Grønbech og har arbejdet med kommunikationsstrategi, storytelling og PR i mere end 30 år – siden 2007 i eget bureau. Hun og hendes ansatte fortæller gode historier online, på sociale medier og i PR for SMV’er og specialistvirksomheder.